Waarde halen uit ieder gesprek - met Conversational Analysis
Je helpt je klanten zo goed mogelijk, ieder gesprek of contactmoment weer.
Maar doe je eigenlijk wel iets met de inzichten uit dat gesprek? Alle gesprekken? Elke dag weer?
Nee? Zonde. Ook al help je die ene klant in dat ene gesprek zo goed mogelijk, als je niet structureel kijkt naar hoe je dat kunt gebruiken om toekomstige gesprekken, processen of product/dienst beter te maken, dan is het alleen maar een kostenpost geweest. Dat kan - zeker met de huidige stand van de technologie - anders.

Waarom Conversational Analysis?
Met Conversational Analysis van Verbeter Klantcontact kun je ieder gesprek eenvoudig analyseren en omzetten naar verbeterpotentieel. Het platform helpt je om:
- Snel klantgedrag te begrijpen, zoals de redenen voor contact en de sentimenten die daarbij spelen.
- Patronen en trends te ontdekken, zoals veelvoorkomende vragen en knelpunten in de klantreis.
- Actiegerichte beslissingen te nemen, gebaseerd op datagedreven inzichten.
- Zonder dat je technische of data science kennis nodig hebt.

Platform
Met geautomatiseerde samenvattingen van gesprekken, krachtige analyses en personaliseerbare dashboards biedt Verbeter Klantcontact alle tools om je klantinteracties te optimaliseren en kosten te beheersen​. Zonder dat je daar technische kennis voor nodig hebt.

Samen resultaten boeken
Ik geloof sterk in datagedreven verbeteren. Inzichten uit ieder gesprek halen is een eerste stap. Dit is waar onze reis begint. Maak kennis met ons bedrijf en wat we doen. Wij staan voor kwaliteit en goede service. Ben je nieuwsgierig hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen? Maak snel een afspraak!
"Start vandaag nog met het verbeteren van je service aan je klant met inzichten uit ieder gesprek"
Joost van Ham