CA Tool - Conversation Viewer
← Terug naar overzicht
conv_20250630_001
WhatsApp
7 modellen actief
AI Samenvatting
Klant neemt contact op vanwege een betalingsachterstand. Agent toont empathie en biedt een oplossing aan. Gesprek verloopt positief en klant is tevreden met de afspraak om in termijnen te betalen.
12 berichten4 gelabelde zinnen3 modellen geactiveerd
K
Klant
08:11
Goedemorgen!
A
Emma van der Berg
08:11
Je appt met Emma 👋.
A
Emma van der Berg
08:11
Goed dat je hierover contact opneemt.
POSITIEF_TAALGEBRUIK 92%
EMPATHIE 88%
K
Klant
08:11
Ik zal even met je meekijken.
A
Emma van der Berg
08:11
Ter verificatie, zou ik de volgende gegevens van je mogen ontvangen: geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres?
BETALINGSACHTERSTAND 76%
4 gelabelde zinnen geselecteerd